måndag 4 januari 2010

vissle

mitt nyårslöfte är att jag ska lära mig att vissla. Jag hade det som nyårslöfte år 2005 också. Lärde mig att vissla då men någonstans under 2006 glömde jag bort hur man gjorde. Så nu ska jag tamefan lära mig det igen. Ibland kan jag faktiskt vissla lite men då blir jag så glad så jag glömmer bort hur jag gjort en sekund senare. När jag kan vissla ska jag videoblogga där jag visslar en en valfri låt. Martina och Elin får välja.

Ska träffa Ronja och dricka kaffe så jag mår illa. Fast först ska jag sätta på mig lösögonfransar. ska börja använda det varje dag.

ps. mitt nyår blev inte sådär patetiskt som jag trodde. Jag var nämligen på Grand Hotel och drack vin för 222kr. Det va skitbra. Morfars gamla homie lirade piano inne i salongen. Jag lämnade en lapp : ¨om det är du som spelat med min morfar i söndagsöppet tidigt nittiotal så kan du langa fram kardan under kvällen¨ stod det på den. ALLA runt pianot trodde jag var en hora som lämnat fram ett skamligt förslag. ASBRA.hejdå/H

Inga kommentarer: