måndag 25 januari 2010

LITE SMÅTT O GOTT

pappa sa till mig i helgen att det ska läggas vita parkettgolv i hela lägenheten from idag. jag och alla andra var alltså tvugna att hålla oss undan under dygnet. men gubbfan verkar ha gått in i en betongvägg för det är IMORGON dom ska lägga golv och det står jävligt tydligt på pappret att på TISDAG ska det läggas golv. Och då fnissar han förstår ni ¨hoppsan hejsan, jaha.. hihi.. tisdag.. ehe¨ som Långben på ett fruktansvärt irriterande sätt. ALLTSÅ har jag rullat runt Södermalm i ett antal timmar i kallt blåsigt väder för att leta boende över natten och så har jag kunnat vara hemma hela dagen! Imorgon ska jag kramas med Jennifer så det är lugnt.

Nu till något bra.
Cissi fyller 20 idag. Stor dag. Har present. Köpt? ja. Av mig? nej.
Men hon äter middag. In fact, hon har ätit middag i snart fyra timmar nu. Så antingen är det sjurätterskalas eller så är det random kalas och hannsingen är inte bjuden. Jag som har present. Inslagen tillomed. att det är med julpapper tycker jag är irrelevant.

Pappa sover i fåtöljen, brorsan köper wienerbröd för annars blir det ett jävla liv på farsgubben och jag sitter i mitt nystädade rum och luktar citron som min nya deo luktar. eldorado for the win. Och ja, ni såg rätt STÄDADE rum. Har väntat så länge på cissi så jag skulle kunna börja måla väggarna av rastlöshet också. okej.. ja hejdå/H

Inga kommentarer: