söndag 24 januari 2010

Fejk

Jag har försökt skriva ett bra och redigt personligt brev till mitt CV.
Men allt blir bara på falskt och fult och helt stört krystat. Jag blåljuger i 180 om hur jag ääääälskar teater och tycker det är helt otrooooooligt jävla roligt och underbart att uttrycka sig kreaaaaaaaaaaativt och konstnärligt och tjoho vilken härlig själ jag är och jag har jäääättemycket erfarenhet och gud vad jag har intressanta intressen och jag älskar skogspromenader och läser intressanta biografier och BLABLABLABLA!

Egentligen borde jag bara vara helt ärlig och ctrl C:a in min helgonpresentation:
Jag är en cynisk sate på tjugo jordsnurr med fulblonderat hår samt fet otur.
Jag hatar det mesta men dagdrömmer om Fantomens biceps.
Har inga intressanta värdefulla intressen och pallar inte chatta med ytligt bekanta på facebook. Mest så vill jag ju bara dricka sprit, citera King Kong-filmer å gråtrunka till nostalgisk gubbrock.


Tak it or leave it liksom biatchez.

EC

Inga kommentarer: