söndag 24 januari 2010

Kollen

Jag älskar fan det här med listor. Blir alltid skitgladagrisen när nya topp tusen-grejer cirkulerar på BDB! Listor är verkligen den perfekta underhållningen och sysselsättningen en slö söndagseftermiddag som denna.
Alrighty, här kommer två.

The Bästa 2009
10.Att jag inte bröt några kroppsdelar
9.Klubb Gås
8.Mitt fashionabla jobb som lärare
7.Festen i Bromma med H!
6.Opoku made me do it på Fullersta
5.Min damned goodlooking and Courtney Love smellin´ ROSA elgitarr
4.KANYE WEST!
3.Roskilde
2.Ice age 3 i Södertälje och min vita månad
1.HELA FEBRÙARI: kål, kål, kål, öl och punk i Berlin

The Sämsta 2009
10.Att många av mina homies inte finns i STHLM längre
9.Klubb Gås
8.OI-tatueringen
7.Att få kicken och sen bli återanställd med sämre lön
6.Svinishetsen
5.Min födelsedag
4.Parfittor
3.Stressen och paniken över att inte ha nån livsplan
2.Vatten bakom trumhinnan och monsterförkylningen jag haft sen November
1.Mina Cpdampidioter till grannar

puss /EC

Inga kommentarer: