onsdag 13 januari 2010

nize life

Jag lite sådär sentimental på sistone, helt obefogat typ. Eller kanske inte alls då obefogat. Det är lätt hänt att man blir nostalgisk när man ser härliga bilder från Roskilde och sommarvärme på FB!

Men på nåt sätt har man typ ändå vant sig vid minusgradshelvetet vi lever i och jag tycker fan att livet känns OK! Här sitter jag å har det bra liksom! Tuggar på smarriga nudlar och slappglor på Lyxfällan efter en BRA dag på jobbet! Kidsen är, so far, fortfarande jullovsutvilade och slår inte varann med pingisracket i huvet på rasterna utan minglar civiliserat. Det är kul att dricka kaffe å snacka skit med kollegorna och jag har lyckats snatta åt mig den mest komfortabla och sköna kontorstolen i arbetsrummet (VICTORYYYYY)

Ja, rumpan vilar bra mot det blå tyget och själen längtar efter vin med Millan på fredag!

/EC

Inga kommentarer: