tisdag 5 januari 2010

min natt

klockan är åtta minuter över tio. på morgonen alltså. jag har inte sovit en blund. är inte så trött förstår ni. istället har jag:
kollat in alla mina vänner på facebook
borstat mitt hår
pratat känslor med min bror
gråtit
skrattat
tappat rösten
bryggt kaffe utan kaffefilter
druckit äckligt kaffe
kollat på big brother 2002 på tv4.se
blivit riven av min katt
planerat elva blogginlägg som jag inte har skrivit ner
besämt mig för att jag ska vara snyggast 2010
släppt sargen
kommit in i matchen
ställt upp för laget
ätit ett äpple
kissat fyra gånger varav en gång lite i brallan
funderat på att bada
skrivit lite i en dagbok som består av toapapper
läst södermalmsnytt från november

det har jag gjort inatt. nu är det ljust ute. om två timmar ska jag träffa ronja. jag kommer bli så jävla fnissig och sen kommer jag säkert somna under den obligatoriska kaffen. ikväll ska jag träffa yolanda. förhoppningsvis är jag utvilad då. hejdå/H

Inga kommentarer: