måndag 25 januari 2010

samlag i tv och annat härligt

I dag har jag legat i min säng nästan HELA dan (förutom att ja gått upp å bryggt nåra kannor te och druckit lite persikoyoghurt). Inser nu här, runt halv 12-tiden på kvälla, att jag fanimej sett över TJUGO avsnitt av PARADISE HOTEL!!!

Det är så extremt crappy TV, men helvete vad man blir beroende! Typ som Facebook, eller snus eller nästan ÄNNU värre! Nu är det ju stört spännande. ÅÅÅÅÅå gud vad jag är irriterad på Catja! Asså motherfucking iddo asså! för att inte tala om fjanten Patrik!!!

Usch vad jag inte skulle klara av att vara med i en dokusåpa, jag skulle så hårt pakta och lacka ur och råka förstöra för mig själv å vara cpfullA bitterhäxan å bli utröstad, typ som Franscesca.

Måste kolla lite mer nu, so long King Kong. /EC

Inga kommentarer: