torsdag 7 januari 2010

its so cold outside, i think i need a slurpee

jag har velat logga in i typ tio minuter men av någon anleding har jag skrivit in fel mailadress tusen gånger. skitsamma. idag har det varit skitkallt som det också varit i tre veckor. man kan inte ens röka ute längre. om jag gör det så krampar mina fingrar och fryser till en ful och obehaglig pose. som en klo ungefär. som när jag skulle hem nu ikväll. då kunde jag inte ens slå koden för jag var så lam. sånt är så trist. har tre par strumpbrallor under mina jeans idag. känns som att jag har skitit på mig. så varm om benen är jag. men jag har också en tjocktröja som praktiskt nog slutar vid armbågarna så mina underarmar fryser fast. vantar har jag bara i overalltyp och det känns för dagis. imorgon ska jag leta fram dom där snygga skinnhandskarna jag fick låna av mormor förra veckan. dom är skitbra, är skitsmå och det är bra för att jag har små händer också. great.

Förmodligen blir det Berlin i Februari. Fast det skulle vara om Martin kunde kolla sin facebook. Åh jag har börjat skolan igen också. Komvux. Känns så jävla bra jobbat./H

Inga kommentarer: