tisdag 26 januari 2010

ein klein köttbullar, bitte

idag har jag och några andra personer varit på ikea. det var kul. så kul att vi var där i 4 timmar, ge lite ta lite eller hur man nu säger. vi tittade, såklart, på allt. provade sängar, kände på alla fällar (i alla fall jag), kramade 27 olika gosedjur (i alla fall jag). und so weiter. ändå så blev det bara värmeljus (visserligen 200 stycken), en toalettborste och tuschpennor. och en kasse att lägga kalaset i. (bim var vuxen och köpte en hylla. hyllis hette den såklart.) nej det viktigaste jag köpte var faktiskt lingonsylten. och ikea-pizza och chips och dammsugare. ja, alltså punschrullar och inget annat. så det var kul.


här kommer en annan kul grej:


det är många saker som är roliga med den här bilden. bla heidis ansikte och heidis lår. men framförallt spencers ansiktsuttryck. efter den här bilden måste den där 0,0001 procenten av världens befolkning som inte tyckte att han var obehaglig redan, tycka det.

japp det var det. så stäm mig.

martina aplund.

Inga kommentarer: