tisdag 19 januari 2010

Nyhetstorka

Jag hade helt missat Haitigrejen.
Att över hundratusenjävlar dött i nån jordbävning har totalt gått mig förbi!!!
Helt stört, värsta grejen liksom.
Istället har jag, å löpsedlarna jag ser påväg til jobbet, haft fullt upp med vad Silvia tycker om Calle-phil´s nya utvikningsflamma eller att Elin jagat kåt-tigern med golfklubba.

Om jag fortsätter i det här ouppdaterade läget skulle jag lika gärna kunna missa nåt riktigt stort, som ett nytt världskrig eller nåt!
Fan, jag måste skaffa en seriös dagstidning. Det här är en kata-fucking-strof.

Kokoskalle EC

1 kommentar:

MARTYAPIS sa...

men asså. jag vet. det enda jag bryr mig om är nöjesnyheter. och knappt det! det är fruktansvärt ju. jag har fortfarande inte fattat grejen, jag ser ju bara på mtv. vad har hänt!? det enda jag vet är att det är värre än tsunamin liksom. jag måste sjäroa mig. med j och o.