lördag 23 januari 2010

MiN dAaAaAg

tjolajhopp.
idag har jag sovit. sen åkte jag till sara och drack kaffe. sen åkte jag hem. sen åt jag korvstroganoff. sen satte jag datan i knät. sen installerade jag rollercoaster 3 igen. sen grät jag för att jag saknar mamma. sen bestämmde jag att jag ska åka till mormor imorgon. sen kom jag på att mina bajsnödiga morbror kanske är där. sen kom jag på att jag kan ringa och kolla det innan jag åker. sen satte jag på mig pyjamasen. sen tog jag en cigg på balkongen. sen gick jag in igen. sen grät jag lite till för att jag saknar mamma. sen kom jag på att cissi fyller år på måndag. sen funderade jag på vad hon ska få i present av mig. sen kom jag på vad hon ska få av mig. sen kom jag på att martina också fyller snart. fast jag vet redan vad hon ska få. sen så drack jag och brorsan lite kaffe och skvallrade sådär girlit som bara vi kan. sen tänkte jag på fistpinkcrewet. sen kom jag på att fistpinkcrewet ska ha träff. för mig passar retro i berlin bäst. sen märkte jag att jag har ett hål i strumpan. sen kom jag på att jag tappat mitt busskort. sen så gick jag ett varv runt huset och letade. sen hittade jag det i fickan. nu sitter jag på sängen med datan i knät. /H

2 kommentarer:

martina sa...

haha som den där gången när du hade tappat bort ditt busskort i rålis och du började gråta. du hade lagt det på "ett säkert ställe" i bh:n.

och det heter astro ditt freak!!!!!!!!!!!!

linnsan sa...

haha retro. förresten fyller jag år på onsdag. nästa onsdag