onsdag 13 januari 2010

framtidsplaner

idag tog jag bilder. så jag tänkte; jag slänger upp dom. om man väntar för länge så blir det ju bara b.
idag var jag (se bild 2) och maja (se bild 1) i skolan. vi ska börja där. eller i alla fall jag. maja var inte lika pepp.

men framförallt var vi och shoppade på frankfurter allee. det har jag velat göra länge. gå hela frankfurter allee fram och tillbaka och gå in i alla dom häftiga butikerna. det finns så himla många häftiga butiker där. vad sägs om 'string tanga', 'undercover fashion', majas favorit 'forever 18', 'varför handla nånannanstans när du kan handla här?' eller en helt vanlig vapenaffär? jag menar det.
trots alla dessa guldkorn kom jag bara hem med sånt där tråkigt som man faktiskt behöver. (förutom det jag köpte på rossmann, det var såklart fabulösa saker.) men jag köpte också en sax och en kam, så nu kan jag klippa mig.
det kommer nog bli fint..


maja björk på toa.


undertecknad på toa.


här är min hårbotten också, så ni kan se hur den såg ut idag.
ni kan klicka på bilden också, om ni vill titta närmare.


och nu äter jag ehe snittar.

hhhhhhhhhhhhh.
m.

1 kommentar:

maja sa...

fan det ser ju ut som jag passar perfekt på skolan (alltså inte too cool) :'''''''''''''''''''(