torsdag 21 januari 2010

2009

även om jag är en månad sen (dont give a flying fuck) så kommer här min 2009 lista, på gott och ont:

Det bästa från 2009
10. min vurpa på ica
9. min nya hårfärg
8. andra avenyn kom igång for real
7. min födelsedag
6. alla mina inköpta skor
5. min och ecs night i Bromma (haha krust för fan)
4. midsommar på Frejzors land
3. PRIDE
2. Bella
1. FISTPINK!

Det sämsta från 2009
10. skitsnön
9. mitt rosa hår
8. min fula lugg
7. att mamma flyttade från söder till huddinge
6. att jag inte fick flytta med till Huddinge
5. min vurpa i rulltrappan
4. att jag fick sparken
3. att johan åkte till afghanistan
2. att jag blev tvingad till att flytta till pappa
1. pappa

there you have it, för övrigt är min bror borta, jag har fått ett nytt jobb som barnflicka, jag har börjat på komvux och balettakademins yrkesförberedande. nu är jag en upptagen kvinna som vill vara med mamma./H

Inga kommentarer: