söndag 17 januari 2010

dags för popcorn!

doppelkeks, mmmmmmmmmm

igår blev jag full ensam. det var kul, det var det. videochattade med christoffer och lyssnade på bra musik och sånt. drack en hel flaska bananlikör. men vid nåt tillfälle blir man ju alltid lite deppig. vafan man är ju full ensam. det är ju ganska deppigt.
sen på tunnelbanan, fortfarande full ensam, såg jag några ungdomar. typ fjortisar eller nåt. det är så kul, dom var tre stycken, men ingen av dom pratade med varandra för alla satt och lyssnade på varsin mp3. så typiskt. dom hade ju kontakt med varandra hela tiden, men dom sa ingenting på hela vägen. dom teckenspråkade lite när nån skulle av och tjejerna satt och tittade på killen och fnissade ibland. tidiga tonår. goda år.
sen måste jag klaga lite på miss li. hon är en väldigt dålig artist tycker jag. och dum är hon också tydligen. eller tydligen och tydligen. men igår på radio trodde hon att killar inte har hormoner. det tyckte jag var ganska dumt.

också en annan cool grej hände igår. samtidigt som jag lyssnade på bad things, alltså true blood-låten, så brände det lite på halsen. som att jag skulle blitt biten av en vampyr. det var coolt. ett tecken antagligen.

nu vill jag ha doppelkeks. imorn är affären stängd. jag kommer svälta. för jag spydde upp nattens haloumi im brot idag. det var äckligt, smakade lök.

tschüssie.
m.

Inga kommentarer: