tisdag 26 januari 2010

ska hem och bajsa

idag handlade jag kaffe, mjölk och 10 rullar toapapper. bara det alltså. som att jag skulle hem och ha bajsfest. pinsamt, hoppas ingen tänkte på det.

alltså har jag, from idag, börjat dricka kaffe igen. (eller igår kanske. drack kaffe då på ikea eftersom att det är gratis påfyllning, så jag tog i lingondrickaglaset.)
jag gjorde det såklart på det smarta sättet. en stor kopp KOLsvart, alltså verkligen, det gick inte att se igenom, och hällde i mig det skitfort. när jag inte har druckit kaffe på riktigt på ett år.
men det var det värt. fan va gott det var. nu ska jag sluta äta och bara dricka kaffe. håller man sig konstant pigg också, det är bra, för då kan jag dansa för att hålla värmen. tjänar pengar så, eftersom jag slipper köpa kol. perfekt.
nu ska jag äta.

klart slut.

m.

2 kommentarer:

maja björk sa...

bim har också den nojan, hon tror att alla ska tycka hon är pervers för att hon köper toapapper. det är helt cp.

Unknown sa...

hahahahahahahhahaahaha