torsdag 28 januari 2010

torsdag

idag hände det något fantastiskt. när jag kom hem så attackerade min katt mig. verkligen hoppade på mig och klöste skiten ur mina strumpbyxor som nu måste slängas. då blev pappa arg. han reste på sig och skrek som tarzan och sprang emot katten. Men som tony irving skulle sagt (det där är ingen riktig rumba) han RAMLAR. på ryggen och min katt kastade sig på honom och bet honom i kinden. jag har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv. det va det bästa jag någonsin sett.

sen en annan rolig grej. jag åker till berlin den 16e februari! ensam. hjälp. men det blir teddy och freddy för en vecka nu. fyfan va taggad jag är. fast jag har ett problem. jag har inte visa kort. så jag kan inte betala fittbiljetten. finns det någon gullig själ som kan lägga ut 119kr som jag pejar right away? ring mig då.
hej/H

Inga kommentarer: