fredag 8 januari 2010

dagens outfit!

dags för nytt grepp igen! SKEPP ÅHOJ, FRAMGÅNG I SIKTE!!!!!!!!!!



fredagsfin

uppifrån:
-mössa som nån engelsman glömde här igår - jag ska gömma den när han kommer tillbaka för att hämta den. jag är ändå finare i den
-skjorta från h&m - funkar även runt halsen! super!
-grå hoodtröja som jag hittade på en bakgård i somras - jag har tvättat den. sextio grader!
-hand - för att dölja en fläck på tröjan
-leopardkjol - för fredagsstämningen
-strumpbyxor från åhléns - dom är räfflade
och så har jag jättesöta prinsesstofflor för det är ju så kallt på golvet huvva.

och on top of att jag är så snygg, så luktar jag även fantastiskt idag.
trots att jag slutat duscha.

m.

4 kommentarer:

Christoffer Schieche sa...

jag borde ju få lite cred. det var ju ändå jag som kom på det där med skjortan.

KÄFTEN FULL MED NÄVE sa...

ja du är ju såklart den första som har kommit på att man kan ha andra plagg eller tugstycken än just halsduken runt halsen. ALLT VAR CHRISTOFFERS IDÉ.

Linn sa...

haha bögit me skorta runt halsen.... tihihihi

maja sa...

åh! jag vet en bög med skjorta runt halsen!
åh2! du har på dig världens gulligaste engelsmans mössa!