torsdag 28 januari 2010

jag vill.

jag känner att jag behöver en förändring. jag vill ändra lite på vissa saker. med mitt utseende alltså. jag vill inte klippa mig för jag älskar mitt långa hår. jag vill inte färga det heller för jag älskar att vara ginger. jag vill byta ut hela min garderob. jag vill gå ner tio kilo. jag vill spruta in något i mina läppar och göra dom större. jag vill ha permenenta lösögonfransar. jag vill ha en skönhetsfläck över ögonbrynet. jag vill tatuera min vänsterarm nu. jag vill kunna gå i mina svarta trettoncentimeters klackar. jag vill ha sommar så jag kan ha shorts. och magtröjor. jag vill ha mindre tuttar. jag vill bli brunare. jag vill få fina naglar. jag vill ha nya underkläder. jag vill byta ut en del vänner. jag vill få en inbjudan till ellegalan. jag vill bli rik. jag vill ha råd att betala martina. jag vill bleka mina tänder.

skitsamma. jag vill iallafall bli en snygg tjej och inte längre en söt brud med sexbombspotential som en kille snällt beskrev mig som häromdan.

det här året ska gå i vänskapenstecken har jag bestämt mig för. jag reser snart till berlin där mitt nya liv ska börja. jag vill inte åka hem. tänk om jag inte gör det? bonkar in mig hemma hos martina och skaffar ett jobb? lever på mitt handbagage och får hitta kläder i diverse papperskorgar. fyfan va bra det hade varit.

imorgon ska jag på middag hos cissi.
på lördag ska jag på middag hos håkan.
yes du läste rätt elin. det är den håkan.

här kommer en bild

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker du är fin som du är!