måndag 30 juni 2008

slam dunk da funk

Martina och ec tycker att jag bloggar för mycket. Men alla andra tycker att jag bloggar för lite. Jag är så kluven. Så jag skriver om det.
Jag och Martina vaknade 16.45 idag vilket va jävligt konstigt men inte onice asså, bara fett tögnt.
Igår kom Martin(a) hem från Piss and löv, tack och lov att hon är hel. Har oroat mig stenhårt sen hon åkte. Men annars är jag en hård tjej, oroar mig aldrig och dricker öl direkt ur burken.
Fast hon har gift sig där!!!!!!!!!!!! Hon får välja om hon vill skriva det här, inget jag vill läcka ut om.

Försökte förresten lägga upp världens bästa film här, men det gick inte jävla kukhorinternet.
Det var iaf Five slam dunk da funk. Fyfan va jag gillar dom asså. Måste skaffa deras skiva igen asså... KANONMUSIK!
Nu är det Paradise hotel och folköl, ska kanske hem till min favorit kille sen men får se om jag orkar det va.
Hallå, kan folket börja kommentera. Sånt gillar vi. Martina hälsar.

in ut sprut slut /H

Inga kommentarer: