lördag 28 juni 2008

To my friend ec:

Det här blir som ett långt mess till dig, hehö :)
Min mobil är knas och kan typ inte messa längre, ibland kan jag inte ens ringa. ska nog sluta kasta telefonen i marken.
jag har försökt ringa dig FLERA gånger, men det är visst någon som inte svarar?
förslag: du, jag och sleven kaffe på medis kl7? ring om du inte kan annars går jag dit haha!
Och alla fans, jag vet att ni vill se oss men vi ska ha en bloggträff snart där vi ska prata om hur man blir framgångsrik inom bloggsverige! Ska bli sååååååååååååååååååååå kul. not. det kommer inte bli någon jävla bloggträff, och om det finns nån rackare som blev lite exalterad på idén, ber jag dig dra åt helvete och läsa Blondinbellas blogg istället, för du är portad från vår nu. kan lätt ta reda på vem du är.

Nu till kvällen: Jag ska ut och bli karate med Cissi, det blir jag säkert också. Värt. Ska lägga upp en bild på vad jag ska ha på mig. Väljer mellan en rosa babydollklänning eller en guldklänning med rosett i ryggen. haha nej skoja bara. om jag ska ha det ska jag på maskerad. och det ska jag ju inte.
Är orolig för Martina, hon har inte kul på peace and love. sa ju det. sucker. får lyssna lite mer på moster hanna.
ec baby, som sagt. ring mig.
Nu: söka jobb och knäcka bira.
/H

1 kommentar:

Anonym sa...

hanna! Ring i morgon monday! maybe ses innan jag drar till slovenien on Tisdag? jag har inte haft mobilskiten p[, jag har ju jobbat. men i morrn blire kaffe. puss