söndag 22 juni 2008

god morgon va..

Hej hej hallå alla fans!
Nu är det bara jag som är vaken för tillfället, dvs så ligger fortfarande ec och freddy där uppe och sover. Men jag drömde en sådan konstig grej så jag var tvungen att gå upp. ( lite läskig)
Vi gick, som vanligt, och la oss alldeles för sent igår kväll. Jag kastade in handduken först och med tunga steg släpade jag mig till masterbedrom. Ett tag senare kom ec upp och la sig brevid, och tydligen var hon skit trött för hon sov med kläderna på sig! När Martina kom vet jag inte, men jag skulle inte bli förvånad om hon kom upp för en kvart sen..

Så igår.. Igår var det Lördag, men vart fan var alla bra Lördagsfilmer och roliga lekprogram? Vi var helt enkelt tvugna att kolla på underbara Jerry Springer, han sviker aldrig. Det är nog mitt nya favoritprogram skulle jag tro.. bra som Faaaaaaan är det iaf.
Vi hann med att filma lite igår också, två jätte långa scener fick vi upp. Vi blev jätte nöjda och regissören har valt de scenerna i den slutgiltiga filmen,vet ej när filmen kommer på bio men vi lär återkomma med det!

nu: äta kladdis och glo på Jerry!

So long suckers / H

1 kommentar:

bajsmonstretella sa...

så jävlavärt! ni borde testa öl sorter som alla modebloggare gör med modegrejjs fast ni gör med öl å sprit!