onsdag 25 juni 2008

lyckad nittonåring

Ec, tack för ångesten du precis langade till mig.
Här sitter jag helt sjukt arbetslös och fattig!
Jag är i nuläget god för 70 spänn, fyfan va nice! cashflow big time.
Det är allt jag äger och har, skaffa jobb? Tanken har ju slagit mig kan jag ju stengarantera.
Mamma kläckte ur sig att hon ska flytta från Södermalm, jag vet jag blev också skitchockad. Fan är du cp var min första rektion. Men det är inte det värsta, det värsta är att jag inte får flytta med! Så from Oktober kommer jag vara både arbetslös OCH hemlös! Ärligt talat asså,jag vill inte ha mina grejer i en kundvagn och kunna efternamnen på gubbarna med tre hårstrån och systemetkassarna som sitter i bågen! Är det min framtid? Kan nån fixa lägenhet åt Hannsingen? Den ska ligga på söder, vara ett gammalt hus, ha balkong och badkar och helst vara gratis. Jag dricker alkohol nästan varje dag och röker typ ett ciggpaket om dan!
Kan säga att idag sa vi farväl till Yolandas katze, hejdå lill-svea du va söt och gosig! rest in peace bro, som Tove så känsligt sa när vi var i kyrkan och tände ljus för den lille katten. heja Tove, du är min smidigaste kompis!

martina är på peace and love nu, hoppas det blir tråkigt.
Men Ec, vars fan är du? ring för kaffe. du bjuder.
Vi måste diskutera bloggen. Måste fota allt vi äter och har på oss. Blondinbella andan leaves on!

fred ut sprut slut /H

1 kommentar:

Anonym sa...

men Hanna jag har inge cash på mobilen och eftersom du vägrar joina comviq-crew så kan ja inte messa gratis! men kaffe kan ja bjuda på. slå en pling ikväll, ja slutar jobba typ sju så kan vi kanske deala om att ses i morrn typ? puss