tisdag 24 juni 2008

värt

Goddag alla glada ungjävlar!
jag tycker mina blogg-kollegor är ganska dåliga på det här med att uppdatera, vi bloggare har faktiskt ett ansvar! Skärpning polarn och parveln, ärligt talat!
Nu till nåt intressantare: mitt liv.
Idag är jag skit bakis och äcklig, väl förtjänt tyvärr. Varför ska jag alltid dricka så jävla mycket, jag vet ju att jag inte tål nåt! Tror jag drack sex öl och tre glas vin. Brukar decka efter två bärka annars.. crazy. Man vill ju verka hård också. Satt som vanligt på Ginko med Mira, hon gick sen så jag spöade Ola och Toddy på pingis (I rule) ett tag och drack... skit mycket under tiden.
Sen skulle vi till F12, så vi traskade ditåt. Jag tycker taxi är överskattat skit så promenad är kul när man är full. Eller bara det att ekonomin säger fetnej till Taxi och tunnelhorbanan har slutat gå. Ska köpa ett tåg och köra omkring med det hela natten så alla fulla ungdomar kan ta sig till klubbarna på fyllan. värt.
Men jag tappade bort killarna för jag hade tydligen lubbat röven innan de, så jag fick promenera dit ensam. Inte lika värt.
Sen kom jag dit, drack mer, ramla i trappan och gick hem med fel människa. En helt vanlig Måndag med andra ord.

nu får jag skrivkram(p) Martina ring mig, hej då!

fred ut. /H

Inga kommentarer: