lördag 21 juni 2008

VÄLKOMNA KÄRA LÄSARE!!!!!!!!!!

HEJ ALLIHOPA!½½½½ VÄLKOMMEN TILL NYA BLOGGENNNNNNNNN!!!!!!!!!

Nu är det Martina som skriver, en av de fistande damerna. Andra gånger kommer det vara Hanna eller kanske ElinC som skriver, för vi delar nämligen på den här bloggen.

Jag har inte så mycket roligt att säga just idag, men värt att nämnas kan ju vara att jag var väldigt full igår och däckade på badrumsgolvet när jag satt lutad över toaletten och kreakteas. Hehe jag har ont i hela kroppen, har typ slagit mig i ansiktet på nåt sätt. Kanske slog mig i toan när jag däckade. Ganska äckligt, får väl ta å duscha imorn antar jag. Hade sönder min mp3 också, ingen aning om hur. Sen försvann den. Om du har tagit den får du ge tillbaka den till mig innan Tisdag, för jag kommer dö om jag inte har den på Peace and Love. Pallar liksom inte släpa på freestyle.

Okej, hejdå då sålänge! Keep on rockin'! Puss och bajs

Inga kommentarer: