lördag 21 juni 2008

Todeloo!

Nu är det Hanna som skriver aka Teddy! Får se vilket namn jag går efter i den här härvan.
Kan berätta om min kväll också, när Martina nu gjorde det.
Jag va inte lika dreggig som de andra och spydde och hade mig, utan jag gittade hem till min ensamhet och gjorde massa hemmafru grejer så som att diska och dammsuga lite. Rökte ganska mycket cigg i porten också samtidigt som jag lyssnade på gamla looptroop låtar. Ganska ovärt men jag är så opepp på alla svenska traditioner, tex så är mitt julfirande fett över.

Jag och Martina aka Freddy har precis skickat Elin aka ec till affären för att köpa en massa skit som soppa, kladdkaka, grädde, godis, snus och allt äckligt man behöver på en Lördag.
Men snäll och feg som hon är så vågar hon inte säga emot så hon åker med ett leende på läpparna, tänk va bra att hon finns!

Får se när vi hörs. / H

Inga kommentarer: