tisdag 8 juli 2008

mamma

hej hej. nu är det martina här. jag har kommit hem från allt nu, typ peace and love och landet.
peace and love var piss. bokstavligt talat dessutom, eftersom jag var tvungen att planka in på campingen (eftersom horan krävde att man skulle ha köpt tredagarsbiljett för att få bo där, inte ens om man hade tre endagsbiljetter fick man bo där bsakufigew9t783r82oheqsywdfaaaaaaaan) och då krypa under stängslet där folk hade pissat. rev upp brösten och alla mina kläder typ, men aja, det är punk.
jag gifte mig i alla fall (nej, vi tejpade inte ihop oss och sjöng håkan hellström och skrek festivaaaaaal) och det var ju kul i alla fall. jättelycklig är jag nu. och allas vår johan var min brudtärna, som så vackert fångade buketten sen när jag kastade den. aja, ni kan i alla fall sluta ragga på mig nu.
en annan grej som var bra var håkan hellström, och jaa jag grät som en liten popfitta, men vafan. HÅÅÅKAAAAN!!!!!! han är ju förtrollande hehe. jag är fortfarande cool, för jag skäms inte!!!!11 sen fick jag vätskebrist i huvet och fick jätteont.

sen var jag på landet med jennifer. träffade min man, åt räkor och spelade in skräckfilm. jag är tjejen, kitty, i jeans upp till revbenen och rutig skjorta knuten på magen och jennifer är mördaren i regnjacka och med en visp som vapen :O:O skitläskigt, ni får se den på bio sen.

idag ska jag göra en massa saker. hejdå sålänge.
fist i rumpan/M

3 kommentarer:

Anonym sa...

det var festival att gifta sig.

KÄFTEN FULL MED NÄVE sa...

jag vet.

Anonym sa...

grattis /pappa