lördag 21 juni 2008

heja jerry springer!

Äntligen finns utrymme för mig att avreagera mig offenligt, jag har joinat bloggarnas crew! Dessutom vågar jag påstå att vår blogg inom snar framtid kommer klå BlondinBellas med hästlängder! Vi kommer helt enkelt bli asrika! Har jag tur kan jag sluta mitt jobb som underbetald vaktmästare/alltiallo och försörja både mig själv plus Hanna å Martina genom framtida intäkter från denna blogg! Looking fucking forward!

I dag är det lördag och efter att ha powernap:at till en vhs med James Bond och tryckt i mig efterlängtade lantchips mår jag lite bättre. Annat var det när jag vaknade upp i morse i Mats ytterst obekväma plywoodskivesäng med blåmärken på konstiga ställen på kroppen och dundrande huvudvärk samt strong ångest och extensiella frågor kring vad i helvete jag gör med mitt liv. Min midsommar var inte det mest glamourösa eller roligaste jag upplevt direkt, men samtidigt är jag jävligt glad över att jag inte hamnade på Crazy Kuk Nights och pungade ut massa cash för att röra fläsket i takt till AC/DC. Av någon anledning har jag en dålig magnetism som gör att jag automatiskt dras till Harry B James sunkiga lokaler på fredagskvällarna, men efter lite för mycket dricka blev årets nyårslöfte att undvika det, och med äkta självinsikt måste jag erkänna att jag stått emot abstinensen för glamrock i flera månader nu!

Medan klimatförändringarnas schöna effekter gör sig påminda genom hagel och ösregn ute på verandan väntar nu fighten om vem som ska baka kladdkakan i kväll och letande efter ett passande paraply så vi kan stappla ut och suga i oss lite nikotin. Jag har en good feeling om att det här kommer bli en dunder midsommardags-kväll under de bakfulla förutsättningar som råder!

/EC

6 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen en ny stjärna på blogghimlen! Jag är frälst!

Anonym sa...

bästa blogginnlägget jag läst! roligt! eran blogg måste jag börja följa!

Anonym sa...

asså shiiiiit va ni är roliga tjejer! GIRLPOWER hahahahaha

ska följa eran blogg garanterat!

take care PUssI<3

Anonym sa...

Harry B James brukar oftast ha massa najs folk på plats, därför är det fett värt att vara där :D

Anonym sa...

Senast jag var på crazy kuk kom jag in gratis och leglös som vip för att jag hängde med en som var tvillingbror med klubb-arrisen.

Vi hängde med honom och hans babes. Det var ändå tråkigt.

Anonym sa...

Strålande. fortsätt med blågginlajnen så kan bb ta sig i röven. / ebba