tisdag 24 juni 2008

90210

Jag bloggar väl när jag vill, Hanna.

Var på världens bästa ställe idag, Skansen (omg <3<3<3) och tittade på djuren och dansade lite vals. Ännu bättre är det ju också när man kan planka in.
Rävarna var nog bäst idag. Och det coolaste var en liten ekorre som kom fram och nosade på Linn två gånger. Har du hört talas om en ekorre som nosar på människor? Nä, trodde inte det heller. Coolt.
Jag och Linn hamnade lite på efterkälken efter Jojje och Thomas, eftersom Linn är smått handikappad efter en annan plankningsincident, och när vi hann ikapp hade grabbarna raggat upp en amerikansk college-kille vid namn Brandon (BEVERLY HILLS!!!!!!!). Jojje försökte så klart para ihop oss, som med alla andra stolpskott vi möter. "This is Martina, a very cute girl!" He he. Man fick ju spela med lite när Jojje sa att det var "något jag ville säga" till Brandon. Stackarn, han blev nog lite rädd när jag spelade förälskad.
Annars var det kul att Christer Sjögren var där och sjöng I Love Europe.

Imorn åker jag till Peace and Love (åh nej!). Ska nog bli kul, bara man lyckas planka in hehe. Och när jag kommer hem så kanske jag lägger upp lite smakprov från våra fina filmer, det längtar du efter.

Peace (and love hehehehehehe) out/Marty

Ps. Fick tillbaka min mp3 idag. Tack Love, nu känner jag mig hel igen. Ds.

Inga kommentarer: