måndag 14 december 2009

Zzzz

Jag är så oändligt trött.
Undrar om det är svinisen, men det borde det ju inte vara.
Har ju trots allt vaccinerat mig.
Men å andra sidan kan man ju inte lita på sån skit. Egentligen kan det ju ha varit vilken smörja som helst i dom där sprutorna.
Bensin eller vatten, fan jag hade ju inte märkt nån skillnad.

I helgen har jag sovit typ femtio timmar. Helt absurt!
Efter några jäger/tequilashots, och en kort visit till Södertälje och tillbaka plus en jävla massa chipsfett, så har jag snarkat mig igenom luciahelgen noll 9.
Vaknar så i dag, måndagmorgon kl 10, efter att ha sovit sen kl 17 söndag eftermiddag, och är fortfarande trött!!!
Dricker lite blåbärssoppa och har ont i kroppen. Undrar i mitt stilla sinne om jag blivit allergisk mot nåt?! Tänk om jag har blivit alkoholintolerant?
Jag mår ju som om jag hade krökat stenhårt, gått ner i spagat och sen snortat lite vitt, fast egentligen har jag bara sovit (å druckit lite lite sprit)!


Så... Antingen är jag dödsjuka grisen, eller så är det bara den Callmerianska hypokondrin som är i farten.

Inga kommentarer: