onsdag 23 december 2009

e.m.d

slank in på tv3 precis såhär sent/tidigt. Gick iallafall in på tv3play och ser nu på någon dokumentär om hemlösheten i Stockholm. Det är E.M.D som håller i trådarna i det här programmet. Intressant tänker jag. Intressant tänker du. Jo för det känns jävligt främmande för mig att se Eet det vill säga Erik sitta där med hundögon och ser ut att tycka skitsynd om lodisarna när han för typ en månad sen börja jiddra med mig om en lökig barstol (som jag förövrigt hade paxat) klockan fem i tre på en gayklubb. Här bryr man sig Verkligen. Snacka om att dela med sig. Fem spänn på att grabbarna blus begärde rejält med kosing för att låtsas bry sig om utsatta. Sorry lorry men så funkar det. finns inte en enda jävla ¨kändis¨ i det här landet som verkligen bryr sig. Förutom möjligtvis Pernilla Wahlgren. Jag tror hon har hjärtat på rätt ställe.

nu vill jag sova. undrar om jag kan det. ska länka skitfittlåten som E.M.D spelat in angående hemlösa HAHA. kan inte vänta på kommentarsbomb. piss/H

Inga kommentarer: