lördag 19 december 2009

jag skriver

hej. Martina har varit lite arg på mig för att jag inte har bloggat på så länge så nu gör jag det. Är hos Mira. Tittat på sorglig film på tv4. Pratat Paradise hotel. Blir ointressant att höra henne när hon spekulerar för jag vet vem som vinner hela skiten. its true. men jag tänker inte säga det till dig. fattar du det?

ska åka till min mormor i vaxholm idag. bara för att jag inte har något annat att göra. alla ska kröka men jag har brytit benet typ så jag orkar inte det. typ så är det. undrar om det går bussar ut förresten. det måste det göra. häromdan när jag skulle åka hem så hade sl ställt in alla bussar till stan för att det va för halt (läs: för att dom är mesiga).
Då grät jag fan för det. fick gå tillbaka till mormor som man blir så trött på till slut plus att mina älskade kängor gick sönder. då hade jag fan fått nog. tänkte hoppa från hennes balkong men det är så mycket snö ute så jag hade ändå bara landat mjukt istället. Touché! H.

Inga kommentarer: