onsdag 23 december 2009

angående senaste inlägg

lovar att det blir sista nu men jag måste säga en till grej angående emds insats till hemlösheten. typ tio min in i programmet säger Erik : jag va skitdeprimerad typ innan idol, idol kom som ett ljus för mig och det skulle jag verkligen rekommendera till utsatta som en slags terapi.
pling plong. Bra sagt pucko. Så erik tycker att pengar till mat o kaffe damen alternativt munspelsmannen ska söka in till idol som en hjälp för sin hemlöshet? Tillåt mig att prutta dig i ansiktet erik schmerik. Idol 2010 kommer alltså att bestå av tio stycken hemlösa, juryn & Peter Jihde. Vilken jävla succé, och allt är idol-eriks förtjänst. jag skrattar högt åt honom. Pappa ser helt frågande ut. Skämtade han nu? Hörde jag fel? Har jag blivit tokig? Fan va arg jag är på Erik. Jag som hade en liten hemlig crush på honom. Ska aldrig mer youtuba honom , hör du det? Och Danny är så stjärtig bara rakt av. Mattias har ingen som helst stjärnkvalitet. föreslår ett byte. E & D får Martina. Så har ni kvar erat skitnamn (hon kan sjunga lovar) och vi får mattias så vi kan göra honom till en hårding. imorgon ska jag skriva om en roligare grej. hejdå/H

3 kommentarer:

Christoffer Schieche sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Christoffer Schieche sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Christoffer Schieche sa...

Jag tittar på skiten nu.
Det är fan det falskaste jag någonsin sett.