torsdag 31 december 2009

nyår

hola belgrad!
ääh jag ligger här på min säng och surfar lite. vill gärna bli trött så att jag kan få sova. är så äckligt pigg. nästan sugen på att greppa stavarna och ta en powerwalk. not.

imorgon är det nyår och det skiter jag i. eftersom att jag är vild o galen så är jag inte bjuden någonstans. det blir jag, en felixmåltid (förövrigt det sorgligaste som finns, alltid lika pinsamt att köpa det på affären även om det är tokgott så vet jag att kassören tycker synd om mig och att jag är så ensam så ensam, ingen gillar mig och det är iNTE okej.) och Agnetas nyårskarameller. Känns sådär på en skala 1 - 10 ungefär -35. så.. om någon läser detta, en ensam själ eller någon som kan släpa med mig på fest så får ni ringa mig. Har ni inte mitt nummer är ni ändå inte betydelsefulla nog för att ringa in det nya året med moi. Ni ska bjuda på Champagne från Champagne (mousserat vin är inte samma sak och är dessutom äckligt) , middag ska jag bli bjuden på - tre rätter, det måste vara på söder ( inte en chans att jag sätter mig på tuben på nyår, been there - done that - got the t-shirt.) är inte så kräsen men ni förstår lite vad jag menar? annars kan ni dra.

Vill också fira nyår i Berlin. Vad kul dom ska ha dom små liven.
Martin, du får tänka lite på mig vid tolvslaget när du sätter kängorna i taket och jag skålar i äppeljuice till tonerna av Jan Malmsjö från skansen på svt. Sen ska jag gråta lite och sova. För ungefär tio år sedan bojkottade jag nyår så jävla hårt. Jag gick och la mig klockan sex på kvällen bara för att slippa hela jippot. Slutade med att jag vaknade klockan tre på natten och fick sitta och lyssna på festandet när det var som värst. jävla dålig grej. hejdå /H

Inga kommentarer: