fredag 13 november 2009

till elin och rakel

jag kom på en grej som hände i helgen idag. varför har jag glömt det fram tills nu? jag har ju hört att man ska bli dummare av alkohol, men jag trodde att det var en myt? det är nog bara det att jag lätt blir distraherad. skitsamma nu kommer det.

GISSA vad snygg-johan "ekan" ekström sa när han var här i helgen? (han var alltså i berlin i helgen) kom igen gissa. HELT fantastiskt. jag hatar att ingen av er var där så jag kunde dela upplevelsen med nån. jag fick skratta inombords. jag tror att jag bara skrattade inombords i alla fall. gissa då. ok jag säger. han sa, i nåt sammanhang när jag tyckte nåt va dyrt, att "pengar är inget problem". jag exploderade på insidan! är det ett tecken? i så fall på vad? HERREGUD. haha han sa verkligen det. kul. fan att ni inte var där. puss.

m.

2 kommentarer:

EC sa...

HAHAHAHAHA FYFAN VA BRA!
Jag dör av glädje. Rakels match for life! Herrejävlar vad synd att jag inte var där och kunde haj-five:a mentalt tillsammans med dig. (Samt tvinga honom att bjuda på 100 drinkar)

RAKEL sa...

Ojojoj. Match made in heaven. Fan vad skönt att man inte är ensam liksom. Pengar är ju faktiskt iiinget problem.