lördag 21 november 2009

överkänsligaklubben

Hej och välkommna till den humorlösa bloggen. En av oss tre har dock kvar humorn. De andra två måste ha tappat sin ute på gatan. Jag måste för fan få skämta lite. Även om det ligger lite sanning i det jag skrev dåra så skämtade jag. S-K-Ä-M-T. Då skrattar man haha, eller som martina nöff nöff. Överkänsliga ligan har invaderat fistpink. Fistpink som ska vara en blogg för oss hårda grabbar. Några slagord hit och dit tar vi till oss med kärlek. Att reagera starkt på ett mycket välskrivet och roligt blogginlägg med humor och ironi är crazy. Slappna av där borta i Berlin. Slappna av därborta i Thorildsplan. om ni inte gör det drar jag mig ut. /H

4 kommentarer:

Linn Baguette Bulle sa...

jag gillar bloggbråk.. fast bråk i bråk i bloggen e ju lixom ännu bättre!!!

jen sa...

haha. bulle har rätt!!

KÄFTEN FULL MED NÄVE sa...

TACK! /H

tingelingtisch sa...

fast jag fattade inte riktigt skämtet`? höhöh seg eller?