tisdag 24 november 2009

oh lord

idag spydde jag på jobbet. så bra mår jag. missade skolan. jag ska aldrig mer dricka vin. fast det kan bli svårt när jag ska på vinmässa i paris på fredag. jaja. jag ska i alla fall få ett "snack" på planet. fett värt.

igår var vi på astro. det sög röv tror jag. eller det var typ helt ok roligt. men jag blev leggad. det var mycket förnedrande. men det roligaste var att helena skickade en jägershot till skitsnygga killen. japp, ni läste rätt. skitsnygga killen. och kom nu inte och säg att hon är med i nån jävla pakt, för det är hon fan inte. sen sa hon till honom att han är söt. han sa tack.

nu vill jag ha lax.

jag skulle skriva nåt mer men jag kommer inte ihåg vad det var. kanske återkommer. hejdå.

m.

2 kommentarer:

maja björk sa...

üh, det var en pü chatten som frügade: "gillar du sex?" och jag missuppfattade och trodde han frügade "gillar du lax?"

jag svarade: jo jag gillar lax, det kan vara gott ibland.

HAHAHAHHA ägd

Fridabögen sa...

nä det är hon ju inte, fast det är ju lite dåligt. vad hände med sistahhood?