fredag 6 november 2009

för nykter för ofta

jag måste prata mer. jag har ångest. den gör ont. det mesta av den kommer sig av att jag inte är på astro bar med roy och juden och dricker jäger och spyr. lite av en annan grej och lite av att jag har en asjobbig blind date imorgon (inte en riktig blind date, för vi har ju träffats och hånglat en massa, men han var jättesminkad (twas halloween, fast han är nog ett freak på riktigt också), så jag har ingen aning om hur han egentligen ser ut, eller hur gammal han är usw) och lite av en massa andra grejer. det är mycket ångest nuförtiden. och jag vet vad lösningen är; att supa mer. jag super ju för lite, det är inte bra för hälsan. och så ska jag städa mitt rum och lära mig tyska. skaffa nytt jobb. men framförallt, supa mer. krya på mig.
puss och gråt,
m.

Inga kommentarer: