lördag 7 november 2009

first date

ok, igår var jag alltså på min första dejt nå-gon-sin. inte för att jag är ful och äcklig och killar inte vill hänga med mig, utan för att jag inte har velat. faktiskt. men det är en del av min nya livsstil nu; att dejta. so i did it. och det var nice. jag var fett skeptisk, men jag kan nästan tänka mig att göra't igen. och nu är ju såklart frågan 'do you kiss on the first date?'.

i förmiddags var jag på alexanderplatz. och det var så fantastiskt vackert väder, jag blev skitaglad. så jag promenerade över platzen för att andas in lite frisk höstluft. men det fanns ingen. för alla röker. sorgligt.

ok, see you and fuck you soon
m.

2 kommentarer:

Anonym sa...

blev det ligga? slick över hela kroppen, inklusive hårbotten? *hoppas*
/ec

Fabulous FatherFucker <3 sa...

jag vill gå på en dejt med dig.
vi kan ligga på tolvslaget på nyårsafton