tisdag 10 november 2009

50 SENT(imental)



Martina. Jag kan bara hålla med.
Jag älskar också berlin. Jag älskade vår Halloweenfest och jag blir gråtfärdig av bilderna från Die Mauer 20 år i TV-apparaterna.

Det känns tungt att vara tillbaka i Estocolmo.Jävligt tungt. Men det finns några ljuspunkter.Jag har tänkt på det på sistone, typ vad man ska göra i framtiden. Typ om man ska åka till Indien, eller plugga nåt ointressant och pretentiöst eller om man ska satsa på att bli världskänd välbetald rockstar.

Men då insåg jag att det skulle bli jävla tufft...
Jävligt tufft att lämna mina älskade elever.
Även om man är sepetrött på dom i bland och bara vill strypa dom små jävla glinen (typ när dom spelar pingis, skriker böööööög med målbrottssprucken röst istället för att komma in på lektion) så ÄLSKAR JAG DOM innerst inne av hela mitt stackars sargade hjärta!!!

/blödiga EC

Inga kommentarer: