lördag 24 oktober 2009

usch och fy

idag upptäckte jag att det tydligen(!) är värre att vara uppe 24 timmar i streck och supa i mitten av dessa och sedan gå till jobbet, än vad det är att vara uppe 24 timmar i streck och avsluta dessa timmar med att supa innan man går och lägger sig. det sistnämnda alternativet är inte så jobbigt. man kan dricka en club mate och tequila och så funkar det. men tydligen är det förstnämnda alternativet inte lika roligt. detta fick jag erfara idag. och det var fruktansvärt. jag var jättefull när jag kom fram till jobbet. (till slut kom fram till jobbet, för självklart fungerade ju inte scheisse s-bahn IGEN, så jag fick åka runt hela jävla stan.) det hela blev inte bättre av att precis alla var ivägen för mig idag. jag förstår verkligen inte vad det är för fel på folk. jag brukar tycka att folk är ivägen, men idag var verkligen alla helt jävla dumma i huvet. allvarligt. FLYTTA PÅ ER JAG SKA FÖRBI. vad är det som är svårt. jävla HOROR. är jag osynlig? nej, jag lyser orange. jag blev nästan påkörd av en bil förut också, fast att det var grön gubbe. !?!?!? och så missade jag trammen för innan gubben var grön var den röd. så jag fick gå hem. aldrig att jag väntar 4 minuter. fruktansvärt dåligt mådde jag. och arg var jag. det här har varit den värsta dagen i mitt liv.

hejdå era jävla äckel.
martina

Inga kommentarer: