tisdag 27 oktober 2009

lappen från min väska

såhär stog det:
.
.
"07.22
ledsen. en liten fågel (uhuu mitt favoritdjur) ligger och dör på innergården. lite blodig och uppochner och sprattlar. och det finns inget jag kan göra. jag har inte hjärta eller "balls" att döda av den. det är bara att vänta (något oläsligt). jaha. det var den glädjen det. klart det var tvunget att vända på en gång. usch jag är hemsk."
.
ja. precis så stog det på lappen från min väska. den är alltså från imorse. den stackers lille fågeln, det var jättehemskt. du skulle sett hur den låg där och sprattlade lite spasmiskt och ryckigt. jättehemskt. jag slutade andas en stund och började nästan gråta. jag blev ledsen också för att jag inte kunde ge den en värdig begravning. jag la den i en plastpåse och sedan i soptunnan :( men vad skulle jag gjort? ville jag gräva ner den hade jag varit tvungen att göra det i en av krukorna. hur fan hade det sett ut? DET FANNS INGET JAG KUNDE GÖRA. det är för hemskt. mådde dåligt jättelänge. alltså jag "slängde" (usch va hemskt) den ju såklart först när den hade dött. var tvungen att vänta. fyfan. ledsen igen.
.
.
.
.
.
titta så hemskt!

åh lille gose då :(


hejdå från ledsen marty

2 kommentarer:

Anonym sa...

nä fyfan vad ledsamt :'''''''''(
nu vill jag dö

Anonym sa...

men asså... kunde du inte bara låtit den va eller varför va du tvungen att slänga den?? baaah