onsdag 7 oktober 2009

The Bomb!

Hej. Nu kommer det. Tyvärr har jag inte tillgång till bilderna än. Men dom kommer snart. Jag har valt att hålla namnet hemligt tills bilderna kommer. Det blir roligare så. så. Jag är liten nervös när jag skriver det här. Jag vill inte bli stämd.

En kväll i Augusti. Jag,Carro och en massa andra människor sitter en Måndag hemma hos Maja och dricker pilsner. Sen åkte jag, Carro och Emma till klubben Victoria vid kungsträdgården för att supa mer och dansa. Jag glider fram till baren. Jag ska köpa en öl. Jag hinner inte FÖR han kommer fram. Han? Han. Han är en svenskkille. Som jobbar på tv. Han är inte tekniker. Han är I tvn. Han är kändis. Han är en jättekändis. HAN super ner mig. Jag låtsas som att jag inte vet vem han är. Men det gör jag, OM jag gör! Och Martina också. Mest Martina. Oj vad vi dricker, han och jag. Sen blir han utslängd, han är för full. Det är jag också. Jag vaknar upp i en taxi. Jag är påväg hem till honom nu. SHIT tänkte jag, årets grej.
Jag kommer hem till honom. jag känner igen mig, tänkte jag när jag tog en rundtur. Varför? Jo, för att se&hör har gjort ett hemma-hos repotage hos honom!! vi dricker mer, eller jag dricker mer. Han snackar om hur känd han är. Jag skrattar åt honom. driver med honom. kallar honom bara för hans ¨artistnamn¨. Han fattar inte. Sen ligger vi, och igen, igen,igen och igen.

Sen vaknade jag. Bakis som få. Skammen kryper sig fram. Jag drar hem till Sara. Köper hallonsoda. Skrattar åt det som hänt.
Två veckor senare. HAN ringer. Jag kommer hem till honom. det händer igen.

ANDAS. Namnet kommer snart. med bilder, men det är ju inga konstigheter! puss.

2 kommentarer:

LINNNNN sa...

säg vem han är!!!!!!!

Anonym sa...

hhahahaha ja döööör