måndag 19 oktober 2009

problem med felix 21

det tog mig 30 minuter att logga in här. Inte för att det knasade. eller jo det gjorde det, men inte med internet eller min data utan med min hjärna. Efter att jag slagit ett antal hårda slag på datan så fattade jag att jag hade skrivit lösenordet där mailen skulle stå och vice verca. Jag är alltså dum i huvet idag. Mer än alla andra dagar dåårah.

Jag loggade in på msn för en kvart sen. Det är Martina som har fått mig tillbaka till msn. Tack Martina. Men skit i det. Så är det någon random som börjar prata med mig. Jag bah asså ursäkta men känner jag dig?? han bah hehe aa nee men jag har en fråga och jag bah äh okej ställ den dah.
Här är frågan han ställer till mig. Observera att jag inte har någon aning vem han är. :

min polare har precis gjort slut med sin tjej pågrund av att hon drog med massa killar när dem skulle till en klubb, dem hade inte varit ihop så länge. Tyckte du det var rätt gjort?

........... här höll jag på att skita på mig. Jag frågade om han skämta. Han skickade en ledsen gubbe och skrev neeeej..? SHIT jag har gjort honom ledsen, stackare. Men jag skrev att det ska han skita i vad jag tycker om det. Då sa han att han kanske skulle tillägga att killen kommer från latin-amerika. Jag skickade ett hakkors och loggade ut.

ikväll vill jag bli pangad. får se hur det går. Elin, jag vill hänga med dig. ring mig. Hej då/HANNA

Inga kommentarer: