torsdag 8 oktober 2009

inlägg nummer HUNDRA!!!!!!!

idag gick det en man förbi mig på stan. ok, det var nog flera stycken som gjorde det, men det var en speciell som jag la extra märke till. en som blev kär i mig. när han gick förbi mig tittade han på mig med öppen mun så att man såg hans abnorma framtänder. han fånlog. det är det absolut värsta jag vet. jag var jättearg jättelänge. jag tycker knappt att det är ok att folk tittar på mig, än mindre när nån ful idiot fånler. resten av dagen har jag undvikit blickar med förbipasserande. tills jag misslyckades på kaisers för en stund sen. en lite äldre man, inte gammal, bara äldre än den förra och definitivt äldre än mig, mötte min blick. men han gjorde en bra grej. han log stort och såg jätteglad ut att se mig. det är SÅ man ska göra om man vill ha min respekt samt oskuld (kanske tom ett leende tillbaka). le stort och glatt, inte fult och samtidigt se fruktansvärt korkad ut. så nu vet ni det, pojkar. 

jag hade precis prov i tyska också. jag tror jag fick alla rätt. jag är ju ganska begåvad.

puss och kram 

martina.

Inga kommentarer: