lördag 24 oktober 2009

upprörd!

nu får folk sluta göra musik! allt som görs är dåligt! har precis kollat på popqueens 2008 på viva, och jag är så upprörd och förfärad och ledsen och besviken. avril lavigne, den jävla horan, har liksom blivit SÄMRE än vad hon vad från början. hon har ju alltid varit världens största tönt, men en tönt med principer och som stod för något. nu sjunger hon som en jävla hora att hon tycker att nåns girlfriend är "stupid" och att hon borde bli hans nya girlfriend. vem gör så? bara en idiot! jag kan inte förstå att jag är yngre än henne, för hon är den barnsligaste personen i hela världen. ok, come on, lyssna på hennes låt "girlfriend" och titta på videon till. verkligen lyssna och titta. det är sjukt.
och christina agiulera. jag blir så ledsen. och sarah connor, vad fan är det för jävla stolpskott? och ashley tisdale?! "mina idoler är pink och katy perry". ens egen musik är ju alltid sämre än den man gillar, så om utgångspunkten är pink och katy perry kan det ju bara gå på ett sätt. och det gjorde det. och miley cyrus. allvarligt. PARTY IN THE USA? det finns så många exempel jag skulle kunna dra nu, men jag väljer att stanna här för att inte börja gråta och skrika och slita mitt hår. det är helt enkelt dags att alla slutar göra musik, för allt bra är redan gjort. det har tagit slut nu. det finns tillräckligt med musik att lyssna på, så lägg ner pennan nu för fan.
(den enda som är bra är britney spears och lite lady gaga)

usch/m

1 kommentar:

Anonym sa...

martyaffen är kung på denne blogg