lördag 5 september 2009

lite för bekväm?

jag är väldigt dålig. jag kan bara göra en sak om dagen. om jag gör den saken tidigt på dagen kan jag göra en till sak på kvällen också, men inte om det är för tajt. om jag jobbar på morgonen tex hinner jag ju va hemma en stund innan jag ska göra nåt på kvällen. det finns tid till en powernap som jag antagligen verkligen behöver.
så imorn kommer ett problem att uppstå. jag har nämligen tre, kanske tom fyra, saker jag måste göra. och nu är jag väldigt orolig för hur det här ska gå. kommer det att gå? det kommer onekligen att bli oerhört stressigt för mig. och jobbigt. huuur ska jag orka allt detta. jag får antagligen sålla lite, vi får se


hej från m

3 kommentarer:

kräftis sa...

martina.... jag tror inte du klarar de. JOOOooOOOoO

mateä sa...

käften

martina sa...

asså vafan