söndag 27 september 2009

läs detta. snälla.

Hej kära vänner!
Idag är det Söndag. Min Söndag har varit händelserik. not. Idag har jag nämligen inte gjort ett skit förutom att pilla mig i naveln och gå på toa tre gånger. (liten blåsa).
Annars har jag bara suttit framför datan för att läsa bloggar och chatta med någon random på Fejjan.

Pappa ska laga potatismos. till det, köttbullar med brunsås och lingon. mmmmmmmmmm gott va? nu suktas det va?? och brodern min är och handlar hallonsoda. FATTA VA GOTT.

aja, elin du vet att i veckan släpper jag en BOMB här i bloggen. och ja gott folk, jag kommer nämna namn. Och ett bildbevis! Så stay tuned, I'm Hanna Rosenberg wishing you a good night.

1 kommentar:

martina sa...

fan va bra med en cliffhanger, det har vi aldrig haft förut tror jag. nu kommer vi garanterat få mer läsare.