lördag 15 augusti 2009

Yolanda fyller år idag.

Hej hej hallå dagboken och alla läsare (Martina och Elin)
Idag är det Lördag, det känns bra för det är ganska bra väder också. det va de bra nyheterna.
Nu till de dåliga, jag har blonderat mig. Jag är gul på toppen, orange på mitten och rosa i topparna. Jag ser faktiskt hur ful som helst ut. Jag har aldrig varit så nerstämd över något så löjligt som nu. detta förstör mitt liv. Idag fyller Yolanda nitton år. Stor dag med andra ord. Men jag vet inte om jag vill visa mig såhär. Jag vet inte. Och jag orkar inte vänta tills mörkret kommer för det kommer ju aldrig. Och alla tycker jag är en tönt. men sant och säga så är det dom som är det.

Gud vilken dålig dag jag har haft. har slagit mig på tån (eller Mira slängde sin stol på den) så nageln är paj (mmm...köttfärs) och så har jag dragit dåliga skämt. shit va dåliga skämt. panik. känner liksom inte igen mig själv.. och Yolandas farfar tycker jag är knäpp. Det är han som är.
Nu ska jag titta mig i spegeln och sucka.
hejdå/hanna the yellow girl

Inga kommentarer: