onsdag 12 augusti 2009

martydumhuvet

jag hatar när bägaren aldrig riktigt rinner över. jag går alltid och väntar på att det ska hända istället för att hälla ut lite eller dricka lite så att man slipper torka upp sen. det kanske är dumt, men ibland kanske man inte har nånstans att hälla det eller så kanske man inte är törstig eller så kanske det smakar skit liksom och då vill man ju knappast dricka lite. det jobbiga är ju att man aldrig säkert kan veta om den där jävla bägaren någonsin kommer rinna över, så man går där och sneglar på den och bara väntar på att det ska hända nån gång, men det kanske det aldrig gör. så då går man alltså omkring och spänner sig i onödan och får en massa nya knutar i ryggen. (jag har så jävla ont i ryggen, det knäpper i knutarna varje gång jag rör armarna.) den där sörjan i bägaren lär ju börja mögla efter ett tag och kanske börja lukta eller lukta ännu värre så man blir sjuk av skiten. om det går riktigt lång tid kanske det dunstar bort, men vem orkar vänta på det liksom. kan alla bägare bara rinna över så man kan torka upp och gå vidare. det skulle va skönt. hej.

5 kommentarer:

Mats sa...

du bara gnäller för att du är slapp.

KÄFTEN FULL MED NÄVE sa...

jag vet. dum i huvet

KÄFTEN FULL MED NÄVE sa...

Åh kommentar!

Anonym sa...

livet är en fitta

KÄFTEN FULL MED NÄVE sa...

trång och mysig