söndag 23 augusti 2009

bästa söndan på länge

jag har inte mycket pengar, jag är inte särkilt snygg
men jag har fyra kilo vattenmelon så det går ingen nöd på mig. ni kan sluta oroa er helt enkelt (det är ju iochförsig mest skal men ändå).
vad mer vad mer.. jag är ensam hemma, bögen har
åkt till nederländerna på impulsresa och linda får ligga tydligen. jag trivs inte i alla fall, det är jätteäckligt här, men ändå mycket mindre äckligt utan alla jävla idioter hehe :P.
jag youtubar 18 karat gold med johnossi. jag tror att jag saknar sverige, det är den enda förklaringen. men jag ska skärpa mig sen och youtuba n
åt coolt. har DU, du som läser nåt förslag? det var ett skämt, det är ju ingen som läser den här skiten vi kallar blogg. utom mats tydligen, det var en rolig överraskning. antagligen var det väl en engångsföreteelse, men det är lika mycket värt i alla fall. det värmde i sommarmörkret. eller inte mörkret eller jo men inte sommarmörkret.
ok nu har jag skjutit upp min dusch iiiiiiiiiiiiiiiii nu ska vi se snart 7 timmar. det är sorgligt. spelar ju iochförsig ingen roll om jag duschar eller inte eftersom jag kommer bli smutsig igen s
å fort jag torkar mig med det blev inget coolt det blev markus krunegård, jag tog det som var föreslaget, har ingen egen fantasi min handduk som har blivit svinäcklig bara av att finnas till i den här jävla stian. imorn ska jag städa - så gott det går - mänskan (?) har ju ingen dammsugare! asså jag blir så trött. nej nu är lästiden snart mer än tio minuter, då måste man sluta, för man vill inte trötta ut läsaren!

ha det bra och stay cool.


/mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill att du ska skriva mer. jag läser. varje dag
/anonym linnsipinns